BLOGERLAR – TA’SIR MARKETINGI LOYIHASI HAQIDA

Feysbuk va Instagram BLOGERLARI internet tarmoqlarida o’zlarining ko’plab obunachilariga ega bo’lgan shaxslar hisoblanadi. Ularning o’z auditoriyasiga ta’siri yetarlicha yuqori. Biror turdagi mahsulotlarni Feysbuk va Instagram BLOGERLAR yordami asosida targ’ibot qilish Ta’sir etish marketingi deb yuritiladi. Ta’sir etish marketing strategiyasi biznesingizning real sur’atlarda o’sishiga va savdo hajmining oshishiga yordam beradi.

 

Bizning Zipwolf marketing agentligi o’zining hamkor blogerlari (ushbu o’rinda mashhur bloger Dima Qayum) orqali Minox – soch va soqol o’stirish dori vositasining ta’sir marketingi reklama tadbirini amalga oshirdi.

LOYIHA DOIRASIDA QANDAY ISHLARNI AMALGA OSHIRDIK?

Ijtimoiy tarmoqlardagi mashxur insonlar (blogerlar) bilan hamkorlik qilgan holda, Ta’sir etish marketingi rejasini ishlab chiqdik;
Albatta, mahsulot turi va xizmatlarning mazmuniga qarab, ijtimoiy tarmoqlardagi yuqori miqdordagi obunachilariga ega mashhur shaxslar (blogerlar) bilan shartnoma tuzildi;
Tanlab olingan blogerlar tomonidan ularning Instragram, Youtube, Facebook kabi turli ijtimoiy tarmoq sahifalarida mijozimiz mahsulot va xizmatlari namoyish etildi;

QANDAY NATIJALARGA ERISHDIK:

Blogerlar ta’sirida ularning obunachilari targ’ib etilgan mahsulot va xizmatlarni sotib olishni boshladi;
Tanlangan blogerlar yaratgan lavhalar brend haqida ehtimoliy mijozlarga ma’lumot yetkazib berdi;
Brand haqidagi habar mahsulot va xizmatlar sotuvi hajmini oshishiga olib keldi;
Iste’molchilarning 84 %i, ya’ni 10 tadan 9 tasi mahsulot va xizmat haqida bloglarda o’qiganlaridan keyingina xaridni amalga oshirishni boshlashdi

Qo`chimcha ma`lumotlar uchun murojaat

Tel: (+99891) 166-00-48
Telegram: @interintellect